Jumaat, Mei 25, 2012

Plan terpaksa ditangguhkan !!~

Assalamualaikum cinta,,

\

YoyO,,hehe !!~'
Kesian je bce tajuk yg irah tulis tu kam !!~ hehe
:: Plan terpaksa ditangguhkan ::
Memang betul pon plan kita orang terpaksa ditangguhkan buat smentara waktu...
***
Sebenarnya !!~
Irah dan Man nak rancang untuk keluar jalan2 kat zoo esk iaitu pada 26/6/..huhu
Tapi prancangan tuhh terpaksa ditangguhkan sebabnya Man pnya  Tok Wan tak berapa sihat..
So,,Man terpaksa ke trg untuk jga Tok wan dia..
Jadi sebab tuh laa perancangan kami terpaksa ditangguhkan..hehe
***
Pada mulanya sedih lah jugak sebab perancangan nim telah lama dirancang..hehe
Tapi setelah dipikirkan balik,,nak wat cam ne Allah dh tentukan yang kami xjadi nak kuar..
So kena lah terima tuh...!!~
Akgpom irah paham Man tuh macam mana..!!~
Dia tuh seorang yang bertanggunjawab..!!~Sebab tuh semakin lama irah makin sayang kat dia..!!~

*Arap2 Tok wan cepat2 sembuh !!~ Amin3!!

~~~THE END~~~

P/s: 
!!~~ To My Love ~~!!


To My BF:

Mucuk !!~
Rindu sangat2 ke awk !!~
Saya xkisah laa sebab kita jadi kuar esk !!~
Akgpom hari2 len kita boleh keluar lagikam !!~hehe
Luv u mucuk !!~




Terdapat ralat dalam alat ini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...