Selasa, Jun 19, 2012

Saya sayang Awak.. !!!~

Assalamualaikum cinta !!~


Saya sayang Awakk... :)) "Tak malu kam.."haha
yeee !!~
Saya sayang Awak ... Muhammad Luqman...

***

Siapa sangka kam..!!~ Kita dah berkapel sekarang !!~
Dulu bukan main saya jual mahal ngt awk..!!~ Last2 sekarang sy sayang awk sangat2..!!~
saya pom x tahu nape sy ley sayang awk..!!~
tapi yang pasti sy sayang awk sangat2 mucukkk !!~.

Seriously,,~~


***

Saya bahagia sangat ngn awk Luqman...!!~
lebih2 lagi sekarang Family kita dh tahu yg kita serius ngn hubungan kita..
Alhamdulilah sangat2 rase..!!~

Harap2 hubungan kita kekal sampai akhir hayat..!!~ Amin3..!!~

---------------------------------------------------
Xsuka makan sayur..!!~
"Nasi goreng adop sayur"
-----------------------------------------------------

~~ The end~~

to my BF:


Mucukk !!~
Tenkiu ehhh...
Akhirnye tulis gak blog..huhu
Suke ngt rase ley bace..Lau x nulis je sopmo sy nim...
sekurang2nye lau awk tulis sy ley lah jugak sedikit sebanyak tahu tentang isi hati awk..huhu
Pepepom..
Yg suka sangat ngn apa yg b tulis..
mekaseh2 ngt..

#lepas nim..rajin2 lah tulis ne..!!~

SAYA SAYANG AWK !!~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

boleh ulas tapi jangan terlalu over...dan ckp menda betul...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...