Sabtu, Mei 26, 2012

Saya percayakan Awak k !!~

Assalamualaikum cinta 


Saya percayakan awak !!~
Jangan risau k..
akgpom saya xkisah dengan sapa awk pernah kapel or smuanya pasal awek awk dlu...
Ape yang penting saya sayang kan awk..!!~


Saya arap awak xsia-siakan kasih sayang yang saya curahkan kat awk skrg !!~
Dan saya juga percaya dengan kasih sayang yang awk curahkan kat saya..!!
Saya pom percaya dengan hubungan kita skrg mucuk !!~
Jangan isau k..
Saya percayakan awak dan saya tersangat sayangkan awk !!~ ^_^

P/s:
!!~~ To My Love ~~!!


To My BF:

Mucuk!!~
Awk sihat x mucukk !!~
Rindu awk ngt2 mucuk !!~
Lebiu .. *_^

To You dear !!~

*********
Cintai ak dengan hatimu
Seperti ak mencintaimu
Sayangi ak dengan kasihmu
Seperti ak menyayangimu
I will be the last for you
and u will the last for me.!!~
**********



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...