Khamis, Mei 31, 2012

Everything okeyyy now !!~

Assalamualaikum cinta ...


Alhamdulilahh !!~ 
Sekarang irah dan best frend dh bek2 kembali !!~
Kami kenal ketika tingkatan 6 bawah dulu..!!~
Dulu dia nim seorang yg pediam!!~
Tapi sejak berteman ngn irah,irah ngn dia jadi cam sepala!!~hehe
*Sepala bukan jadi pediam yee !!~ tapi jadi riuh2 cam hantu !!~haha*

***
Tapi mase akhir2 tingkatan 6 atas..
Kami bergaduh sebab ader sedikit salah faham !!~
Kami jadi renggang !!~
Ad lah jugak rse sedihh ..Tapi nak wat cam ne kam..perkara dh nak jdi..
terpaksalah terima..hurmm !!~

***
Tapi Alhamdulilah..Pada tarikh ary nim 31 May 2012..
Irah dan kawan irah nim da berbaik kembali..bahagia ngt ase..
Akd dia telefon irah!!~Dan kita org sembang mcm2 laa..dan irah jugak aderlah mintak2 maaf ngn dia..!!~
So..Now..Alhamdulilah..Everything okeii ,tak nak gaduh2 akg !!~hurm

***
Mintak2 lepas nim kami xgduh cam dulu akg..
Dan moga2 irah ngn dia kembali ceria cam dulu balikk..!!~ 
Amin !!~

P/s:
!!~~ To My Love ~~!!


To my BF:

Mucuk!!~
Tenkiu atas segala yg nasihat awk berikan kat sy !!~
sy hargai sangat2..
Terima kasih juga selalu vie sy semangat dikala sy tengah sedih dan tertekan !!~
Sorry jugak coz sy wat awk cam tu semalam !!~
Sory sangat2 awk nee !!~
Saya sayang sangat2 kat awk !!~
*lebiu*




Terdapat ralat dalam alat ini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...