Isnin, Mac 21, 2011

mAafKAn DiRiKu iNi... :(

Maafkan diriku ini..

Hanya itu yg mampu ak ucapkan kpda seseorg yg pernah syg akan diriku ini..
Mungkin ini silap diri ak juga...sbb ak tlah memberi dia harapan yang tidak sepatutnya ak berikan..
Hal ini hanyalah menyakitkan hati dan perasaannya..
..maafkan ak..
Tpi jujur ak katakan yang hati ak masih belum terbuka untuk sesiapa lagi wat masa sekarang..
ak tahu dia begitu sayang akan diriku ini..tpi maafkan ak...

"Saya masih belum bersedia untuk terlibat dengan dunia percintaan yg belum pasti akan mmbahagiakan kita..lagipun saya  xnak awk terluka dengan saya suatu ary nnti..sbb itulah sy mbuat keputusan untuk meninggalkan awk dan melupakan awk..lagipun saya berpegang pada takdir dan jodoh yg telah ditetapkan oleh -Nya..Seandainya kita ad jodoh,,suatu ary nanti kita tetap akan bersama..tpi seandainya kita tiada jodoh,,selama mana p0n kita kapel,,satu ary nnti perkara sperti ini tetap akn berlaku..wat mase nih saya hanya ingin didampingi oleh keluarga dan kwan2 yang sentiasa disamping diri saya dikala susah dan senang..Saya harap awk akan bertemu dengan org yang lebih baik daripada saya dan akan mencurahkan kasih sayangnya untuk awak sepenuhnya"

Ak harap dia faham dan hanya satu yang ak pinta..maafkan diriku ini kerana telah melukakan perasaan kamu..
..maafkan ak..
~ikhlas dari lubuk hatiku~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

boleh ulas tapi jangan terlalu over...dan ckp menda betul...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...